dinsdag 1 november 2016

Blog - blogde - gestopt

Lieve blogvrienden, na vier jaar bloggen, waarvan de eerste jaren ook nog in het Engels, heb ik vandaag besloten hiermee te stoppen. De laatste maanden schreef ik mijn blog toch ook al (primair) op mijn website onder de rubriek Beeldspraak en kopieerde ik deze naar mijn blog om de kleine maar trouwe schare volgers op de hoogte te houden. De afgelopen maanden kreeg ik daarop eigenlijk al helemaal geen reacties meer. Daarom mijn verzoek aan jullie:

Als je graag op de hoogte gehouden wordt van ontwikkelingen in mijn fotografie en je hebt het volgende nog niet al eerder gedaan: meld je dan aan voor mijn email-service.

Ga daarvoor naar mijn website GeJa-Vu.nl en klik op Contact rechtsboven of op de link onderaan de pagina. Email mij dan dat je graag op de hoogte wordt gehouden. Ik zal je niet overvoeren: reken op 5 emails per jaar als ik weer wat nieuws heb (of als ik bijvoorbeeld ergens exposeer).

Voor mijn blog Beeldspraak vraag ik je zelfredzaamheid. Ik streef ernaar iedere maand een nieuwe Beeldspraak te publiceren, zo mogelijk op de eerste van de maand. Dus check mijn website regelmatig in de eerste week van de maand.

Graag tot ziens op www.geja-vu.nl!

Geen opmerkingen: